W celu usprawnienia rozpatrzenia reklamacji zaleca się, aby zgłoszenie reklamacyjne Klienta zawierało następujące informacje:
dane klienta,
nazwę produktu,
datę nabycia produktu,
numer zamówienia,
moment stwierdzenia wady produktu,
szczegółowy opis wady produktu,
informację czy zgłoszenie dotyczy roszczenia z tytułu gwarancji (producent) czy z tytułu rękojmi (sprzedawca).
Wymogi podane powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Zgłoszenia wady można dokonać przy wykorzystaniu wzoru formularza reklamacyjnego.
Zaleca się dołączenie dokumentu (lub jego kopii) potwierdzającego dokonanie zakupu produktu.
W sprawnej rozpatrzenia reklamacji należy dostarczyć produkt na adres: reshop Magazyn, ul. Barlickiego 15, 26-617 Radom.
Sprzedawca ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. O rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową, telefoniczną lub pisemną. Brak zawiadomienia Konsumenta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym terminie traktowany będzie jako uznanie reklamacji przez Sprzedawcę.
Formularz Reklamacji Towarów
PLN
PLN
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj: więcej